GAMISPORT: sport zľava zniżki %buty adidasadidas sklep buty nikebuty Nike Reebok

Warunki dostawy

DOSTAWA

Sposób dostawy do 500 zł powyżej 500 zł
Odbiór osobisty Darmowe Darmowe
GLS Poland - kurier - za pobraniem 25 zł Darmowe
GLS Poland - kurier - przelewem 20 zł Darmowe
GLS Poland - kurier - PayPal 20 zł Darmowe

Proponujemy
Ci kilka wariantów zapłaty towaru, z których możesz wybrać ten, który Ci najbardziej odpowiada.

Pobraniem
Towar możesz naturalnie zapłacić dopiero przy dostawie za pobraniem.

Przelewem z konta
Towar zapłacisz przed wysłaniem na podstawie danych, króre wyślemy Ci na podany kontakt(adres).
Nr. Konta: 18132015370400390430000001

Płatności z góry poprzez PayPal
Za pośrednictwem systemu PayPal można dokonać opłaty dwoma sposobami - przy użyciu karty kredytowej bądź salda konta PayPal. System ten akceptuje płatności kartami kredytowymi: Visa, Mastercard, American Express.

Odbiór osobisty
Możliwy w naszym sklepie w Trzyńcu. (płatność tylko gotówką)

Możliwości zamówienia

  • Koszyk
  • E-mailem

Każde zamówienie będzie potwierdzone emailem. W przypadku niedostępności towaru skontaktujemy się z Tobą telefonicznie.

Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym Spydershop.pl są końcowe, łącznie z VATem i oprócz opłaty pocztowej (ewentualnie transportu) nie są doliczane do nich żadne dalsze opłaty, jak np. Opakowanie, ubezpieczenie itp.

Od zamówienia w wysokości 500 Zł klient nie płaci opłat pocztowych (transportu)!

REGULAMIN REKLAMACYJNY

Wszystkiezamówienia podane w jakikolwiek wyżej wymieniony sposób są obowiązujące. Przez podanie zamówienia kupujący potwierdza, że był poinformowany o wyrunkach dostawy oraz regulaminie reklamacyjnym, oraz że się z nimi zgadza.

Warunkiem wyżności zamówienia elektronicznego jest wypełnienie wszystkich danych w formularzu.

Poprzez podanie zamówienia w jakikolwiek wyżej wymieniony sposób kupujący zgadza się, żeby sprzedawca zbierał i archiwiwał dane osobowe dotyczące kupującego i jego zakupów. Sprzedawca zobowiązuje się, że tych informacji nie poda nikomu innemu. Kupujący ma prawo na anulowanie swych danych osobowych z bazy danych, o ile zażąda o to pisemnie. Sprzedawca zobowiązuje się najpóźniej do 3 dni od doręczenia pisemnego żądania wszystkie dane z bazy danych anulować.

Kupujący jest zobowiązany podać poprawny i kompletny adres pocztowy, pod który ma być przesłany zamówiony towar.

Kupujący jest zobowiązany do odebrania towaru i zapłacenia całkowitej ceny. Cena całkowita wysyłki jest podana już przy wypełnianiu zamówienia jeszcze przed jego zobowiązującym potwierdzeniem.

Kupujący ma prawo anulować zamówienie lub umowę u kupnie do 10 dni od odbioru towaru, według obowiązującego Kodeksu cywilnego. O ile tak zadecyduje, musi przesłać nieuszkodzony towar, bez znaków używania, w oraginalnym opakowaniu i z wszystkimi akcesoriami zpowrotem w podanym terminie (ważna jest data doręczenia towaru sprzedawcy). Po przyjęciu zwróconego towaru, sprzedawca najpóźniej do 10 dni zwróci kupującemu odpowiednią kwotę w uprzednio uzgodniony sposób.

O ile na kwicie dostawy lub karcie gwarancyjnej nie jest podane coś innego, to obowiązuje gwarancja na dodany towar 24 miesięcy. Czas gwarancji rozpoczyna się w dzień wystawienia dokumentu rozrachunkowego i karty gwarancyjnej i przedłuża się o czas, w którym produkt był w naprawie gwarancyjnej. Sprzedawca zobowiązuje się do wymiany lub naprawy (według własnego uznania) jakiejkolwiech części, która została uszkodzona w wyniku wady materiału lub produkcyjnej w terminie gwarancji. W wypadku wymiany towaru na inną sztukę (ewentualnie typ), czas gwarancji zostaje przedłużony o czas reklamacji. Kupujący otrzyma ptotokół reklamacyjny, w tórym zostanie podany nowy numer seriowy. Ewentualne dalsze reklamacje załatwia się na podstawie tego protokołu reklamacyjnego.

Prawo do reklamacji nie odnosi się do następujących przypadków:

  • Uszkodzenia mechaniczne, które powstały w wyniku nieostrożnej manipulacji.
  • Zużycie produktu lub jego części z tytułu powszechnego użytkowania i zużycia czasem.
  • O ile termin gwarancjinreklamowanego towaru minął przed datą zgłoszenia reklamacji.
  • Niekwalifikowaną instalacją, nieodpowiednim traktowaniem, obsługą, manipulacją z towarem.
  • Towar był uszkodzony przez żywioł.
  • Towar był uszkodzony nieodpowiednią lub zaniedbaną konserwacją.

W wypadku reklamacji we wszystkich wypadkach konieczne jest dołożyć kopię faktury i dowód zapłaty i dostawy towaru, którego wady są reklamowane, jak również list przewodni z opisem reklamacji.

W wypadku jakichkolwiek wątpliwości lub dalszych pytań prosimy kontaktować firmę Gamisport na podanych adresach kontaktowych.

PROWADZĄCY E-SHOP

GAMIsport-jeans s.r.o.
Koperníkova 1158
739 61 Třinec
ČESKÁ REPUBLIKA

IČO (regon): 28643453

Nr. konta bankowego w Czechach: 2107050154/2700
Nr. konta bankowego w Polsce: 18132015370400390430000001

Warunki sprzedaży w skrócie

  • Minimalna wartość zamówienia wynosi 30 PLN, bez wysyłki.
  • Okres gwarancji rozpoczyna z dniem odebrania przesyłki, na czas 24 miesięcy (jeżeli nie podano inaczej)
  • Podczas odbioru przesyłki należy sprawdzić jej stan.
  • W przypadku stwierdzenia wadliwości, należy towar natychmiast odesłać zpowrotem.
  • Od umowy kupna można odstąpić do 14 dni.

ODR

Ze skutkiem od dnia 15 lutego 2016 roku Komisja Europejska utworzyła platformę dla alternatywnych metod rozwiązywania sporów, która pozwala konsumentom w rozwiązywaniu sporów dotyczących ich zamówień online bez procesu. Proces rozwiązywania sporów jest dostępny pod poniższym linkiem zewnętrznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Niestety nie jesteśmy odpowiedzialni i nie możemy rozwiązywać kłótnie poza drogą sądową. Jeżeli konsument życzy sobie złożyć reklamację, prosimy skontaktować się z nami drogą mailową - info@spydershop.pl  


Kontakt

SPYDERSHOP
Wolności 7
43-440
Goleszów

telefon:
mobil: +420 725 698 888
email: info@spydershop.pl